II Trobada d’Experts en Administració Avançada de Gestiona

Els pròxims 20 i 21 de novembre de 2024 celebrarem a Saragossa la II Trobada d’Experts en Administració Avançada de Gestiona.

La trobada d’usuaris certificats de Gestiona és un espai de formació protagonitzat per treballadors públics que han estat alumnes del programa de certificació «Administració Avançada de Gestiona».

En un món on la tecnologia i el coneixement avancen a ritme frenètic, la formació contínua és un pilar fonamental per a qualsevol professional que vulgui estar a l’avantguarda de la innovació, i d’aquí la necessitat d’aquesta trobada.

Una trobada per créixer junts

La trobada d’experts en Administració Avançada de Gestiona és molt més que una reunió. És una oportunitat única per enfortir llaços entre companys, continuar aprenent i conèixer de primera mà les novetats de Gestiona per al 2025.

L’èxit de la primera edició va demostrar que, en unir esforços i compartir vivències, impulsem la nostra evolució i la de tota la comunitat.

Per aquesta raó, aquest any hem volgut anar més enllà, ampliant i diversificant les activitats amb l’objectiu que tots els participants trobin en l’esdeveniment una font d’inspiració, aprenentatge i motivació.

La trobada està dissenyada perquè tots pugueu treure el màxim profit de les sessions.

No importa si teniu anys d’experiència, si esteu començant com a administradors de Gestiona o si encara esteu fent el curs. La trobada està dissenyada perquè tots pugueu treure el màxim profit de les sessions formatives, els tallers pràctics i les activitats.

I Trobada a l’Aquari de Saragossa
I Trobada a l’Aquari de Saragossa

La importància de formar part d’una comunitat d’experts

Al llarg de la nostra trajectòria professional enfrontem reptes que, de vegades, semblen difícils de superar de manera individual. Tanmateix, quan disposem d’una xarxa de suport formada per companys i experts, aquests reptes es transformen en oportunitats per créixer i avançar.

Per això, des d’esPublico impulsem el creixement de la comunitat d’experts Gestiona Avanza, com una eina de suport per al vostre desenvolupament professional.

Cadascun dels membres d’aquesta comunitat pot aportar-hi valor, des de la seva pròpia experiència en l’aplicació dels coneixements adquirits, fins a les solucions creatives que ha trobat en el seu dia a dia.

En aquest context, la col·laboració i l’intercanvi d’idees és fonamental i un dels principals atractius de la trobada, com les ponències dels companys, que ens mostren casos d’ús, projectes d’èxit, vivències i anècdotes relacionades amb la seva pròpia experiència.

La trobada esdevé així el moment perfecte per ampliar horitzons, descobrir nous usos de Gestiona i, el més important, enfortir l’esperit col·laboratiu entre tots els participants per avançar en la modernització de l’Administració pública en un context de transformació digital permanent.

Us convidem a ser part activa d’aquest procés, participar-hi amb entusiasme i fer-ho amb actitud oberta i disposada a aprendre.

Ens veiem al novembre!

Compartir: