Administracions locals
El 70 % de l’administració local tria Gestiona
T’assegurem l’èxit
La teva organització està en la nostra gènesi i la teva modernització és la nostra raó de ser. T’assegurem una implantació àgil i amb èxit contrastat.
Ens adaptem a tu
Construïm un projecte a mida en funció de la teva mida i necessitats, amb un suport especialitzat i seguiment continu que permeti l’adaptació sostinguda als canvis legislatius i tecnològics
Plataforma horitzontal
Gestiona aporta a la teva administració una plataforma de tramitació horitzontal que permet integrar fàcilment amb la resta d’aplicadors existents
Els nostres
clients
Gestiona contribueix que l’Ajuntament de Telde sigui una administració més moderna, àgil i accessible, fent un salt qualitatiu en la gestió, interconnectant tots els departaments i afavorint el seguiment de cada un dels expedients tramitats.
La fractura digital existeix, i queda molt per fer, però sens dubte apostar per GESTIONA va ser una gran decisió i va facilitar enormement la transició de l’Ajuntament a l’era digital.
El personal s’ha beneficiat de l’accés en línia a tota la informació i la ciutadania pot realitzar tots els seus tràmits municipals sense necessitat de desplaçar-se físicament a les dependències municipals.
La tramitació dels expedients municipals és completament electrònica, incloent en els expedients tota la informació relacionada amb els documents que el componen, i les seves metadades necessàries per a la seva descripció, ordenació, classificació i consulta segons les normes tècniques de seguretat i interoperabilitat que estableix la normativa actual.
Gestionak aukera eman zigun modernizaziorantz aurrerapauso handia emateko, administrazio elektronikoa errealitate bihurtuz, ordura arte pentsaezina zena.
Gestiona ens va permetre fer un pas de gegant cap a la modernització i que l’administració electrònica pogués fer-se realitat, impensable fins aleshores.
Valorem positivament el funcionament de la Seu Electrònica, la integració de la plataforma amb la resta d’AP, la facilitat d’ús de l’aplicador i la seva ràpida assimilació pels/per les empleats/des públics/ques. Valorem també molt positivament la recent integració dels expedients de contractació amb la Plataforma de Contractació del Sector Públic
La implantació de l’administració electrònica en la nostra entitat ha representat un gran avenç cap a les noves tecnologies. Cal destacar l’entusiasme dels/de les empleats/ades públics/ques, que han assumit el desafiament d’instal·lar-nos al segle XXI com un repte personal.
Ronda, d’una manera senzilla, s’ha transformat en una ciutat intel·ligent gràcies a Gestiona. Hem aconseguit millorar els serveis a la ciutadania i augmentar l’eficiència dels processos administratius. Així ho vam exposar al Fòrum de la Cimera Mundial sobre la Societat de la Informació organitzat per diferents organismes de les Nacions Unides.
Disposar d’una eina corporativa que ens va permetre tramitar en remot, amb un any només d’experiència, va facilitar al cap de poc temps del confinament que el teletreball a la Diputació d’Alacant fos una realitat.
Des del principi vam comprovar diversos avantatges: La rapidesa en la tramitació i la facilitat per homogeneïtzar els tràmits, com en els informes en possibilitar-se l’ús de plantilles I finalment volem destacar la facilitat per utilitzar tant els llibres oficials com els diferents portals (transparència, seu electrònica) que ens habilita l’eina.