Inicio > Productes i serveis > Plataforma Gestiona > Oficina d’Assistència
Els processos de modernització administrativa han d’estar centrats en la millora dels serveis públics.
Clar exemple d’aquest procés són les oficines d’assistència en matèria de registres, on els ciutadans són assistits en els processos de tramitació electrònica i gaudeixen de la interconnexió entre les diferents administracions públiques.
Totes les eines tecnològiques al teu abast per oferir la millor experiència al ciutadà, millorant l’atenció prestada.
L’Oficina d’Assistència en matèria de registres permet que tots els tràmits neixin sempre en format electrònic, i s’evita haver de gestionar expedients mixtos.
Tots els teus tràmits personalitzats i models normalitzats estaran disponibles perquè es pugui assistir en l’emplenament de tots els passos i requisits de tramitació.
Realitza còpies digitals autèntiques a partir de documents en paper, signades electrònicament per funcionari habilitat o mitjançant digitalització automatitzada amb segell d’òrgan|. Redueix càrregues administratives i permet la incorporació a l’expedient electrònic.
Mantén actualitzat un registre interoperable de funcionaris habilitats per a l’expedició de còpies autèntiques o la signatura en representació de l’interessat.
A través de la integració amb sistemes de signatura biomètrica pots convertir les signatures manuscrites dels teus ciutadans en signatures electròniques mitjançant l’ús de tauletes.
L’oficina d’assistència en matèria de registres de Gestiona opera sobre un registre electrònic general connectat amb la resta d’administracions públiques a través d’EACAT, que permet la tramesa i recepció de comunicacions electròniques amb altres administracions.
La funcionalitat de finestreta única evita al ciutadà haver de desplaçar-se per presentar registres dirigits a altres administracions.
Des de l’Oficina d’Assistència en matèria de registres de Gestiona pots verificar de manera automàtica i en temps real l’existència d’apoderaments a REPRESENTA.
També pots gestionar el teu propi registre particular d’apoderaments per a la realització de tràmits específics en la teva administració.
Gestiona opera sobre un registre electrònic general connectat amb la resta d’administracions públiques a través d’EACAT.
Permet la verificació automàtica de l’estat d’una representació inscrita en el registre d’apoderaments.
La interoperabilitat amb serveis com VIA OBERTA evita al ciutadà haver d’aportar documents que obren en poder de l’Administració.
Galeta | Durada | Descripció |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar el consentiment de l’usuari per a l’ús de galetes sota la categoria "Analítica". | |
cookielawinfo-checbox-functional | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar el consentiment de l’usuari per a l’ús de galetes sota la categoria "Funcional". | |
cookielawinfo-checbox-others | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar el consentiment de l’usuari per a l’ús de galetes sota la categoria "D’altres". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar el consentiment de l’usuari per a l’ús de galetes sota la categoria "Necessàries". | |
cookielawinfo-checkbox-performance | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar el consentiment de l’usuari per a l’ús de galetes sota la categoria "Funcionament". | |
viewed_cookie_policy | La galeta està configurada pel plug-in "GDPR cookie consent" per emmagatzemar si l’usuari ha donat el seu consentiment o no per a l’ús de galetes. |