Gestió documental i rol de l’arxiu en el funcionament de Gestiona
Gestiona ha desenvolupat mòduls i funcionalitats especialitzats a cobrir les necessitats plantejades per les necessitats d’arxiu i gestió documental. Una part important dels actius d’informació
Donem la benvinguda als tràmits intel·ligents
Des de l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre,
Migració: Cirurgians de les dades
En un procés de migració, una vegada definida l’estratègia a seguir i planificat el projecte de migració, ens disposarem a “operar”: establim un analogisme entre
Govern de la dada
Ens trobem immersos en una etapa en què els processos de transformació digital, l’actualització dels nostres procediments de treball i tramitació, així com la proliferació
Desxifrant l’enigma de l’empremta electrònica en la contractació
Tots els que treballem en l’àmbit de la contractació pública hem hagut de bregar amb la situació de desconcert que implica l’aparició de la figura de l’empremta electrònica, temuda
Avantatges d’un portal de transparència integrat amb el gestor d’expedients
La transparència és un dels principis més importants en què es fonamenta la legislació aplicable a l’àmbit de l’administració pública i té el seu reflex,